这个世界上,唯有蚊子会让我彻夜难眠!!
做最好的自己~~
stay with your heart......

Someone To Watch Over Me - Reneé Olstead、Chris Botti

小豆之家:

There's a somebody I'm longin' to see
我渴望遇见这样一个人
I hope that he, turns out to be
我希望他是这样一个人
Someone who'll watch over me
一个会照顾我的人
I'm a little lamb who's lost in the wood
我是森林中迷路的咩咩
I know I could, always be good
我知道,我会一直是个好姑娘
To one who'll watch over me
对于一个会照顾我的人来说

He may not be the man some
他也许在一些女孩眼中
Girls think of as handsome
算不上惊天动地的帅锅
To my heart he carries the key
但他却是打开我心扉的钥匙
Won't you tell him please to put on some speed
可以请你告诉他快点吗?
Follow my lead, oh, how I need
跟上我的脚步,我是多么需要
Someone to watch over me
一个会照顾我的人啊
Won't you tell him please to put on some speed
可以请你告诉他快点吗?
Follow my lead, oh, how I need
跟着我的脚步,我是多么需要
Someone to watch over me
一个会照顾我的人啊
Someone to watch over me
一个愿意照顾我的人啊

小豆之家敬上!

评论
热度(20)

© 疯子的幻听 | Powered by LOFTER