这个世界上,唯有蚊子会让我彻夜难眠!!
做最好的自己~~
stay with your heart......

You're My Best Friend - The Once

小豆之家:

Ooh you make me live
是你让我活下去
Whatever this world can give to me
无论这世界给予我什么
It's you you're all I see
只有你,是我所能看见的一切
Ooo you make me live now honey
是你让我活下去,亲爱的
Ooo you make me live
噢,是你让我活下去


Ooh you're the best friend that I ever had
你是我所拥有过的最
I've been with you such a long time
我们已相处如此长的时光
You're my sunshine and I want you to know
我想让你知道,你
That my feelings are true
我这些感受都如此真挚
I really love you
我真的很爱你
Oh you're my best friend
你是我最好的朋友


Ooo you make me live
是你让我活下去


Ooh I've been wandering round
我曾四处漂流
But I still come back to you
但最终还是回到你身边
In rain or shine
无论天晴下雨
You've stood by me girl
你总在我身边
I'm happy at home
真高兴回来了
You're my best friend
你是我最好的朋友


Ooo you make me live
是你让我活下去
Whenever this world is cruel to me
不论世界如何残酷
I got you to help me forgive
我都有你给予我帮助给我宽恕
Ooo you make me live now honey
此时此刻是你让我活下去,亲
Ooo you make me live
是你让我活着


You're the first one
对我来说你是第一的
When things turn out bad
当事态糟糕时
You know I'll never be lonely
你都知道我绝不会孤寂
You're my only one
你是我的唯一
And I love the things
我爱这些事情
I really love the things that you do
我深爱你为我所做的一切
You're my best friend
你是我最好的朋友


Ooo you make me live
是你让我活着


I'm happy at home
在家我很开心
You're my best friend
你是我最好的朋友
Oh you're my best friend
噢,你就是我的挚友
Ooo you make me live
是你让我继续活着
You you're my best friend
你是我最好的朋友
papa...
爸爸
papa...
爸爸

小豆之家敬上!

评论
热度(35)

© 疯子的幻听 | Powered by LOFTER