这个世界上,唯有蚊子会让我彻夜难眠!!
做最好的自己~~
stay with your heart......

Safest Place To Hide - Backstreet Boys

壴丯:

I know I promised you forever

我知道我曾今对你承诺了永远

Is there no stronger word I can use?

难道我还能找到比这更加强烈的词汇么?

To reassure you when the storm is raging outside

当风暴在外肆虐时我会对你再次保证

You’re my safest place to hide

你就是我最安全的港湾

🌙

评论
热度(19)

© 疯子的幻听 | Powered by LOFTER