这个世界上,唯有蚊子会让我彻夜难眠!!
做最好的自己~~
stay with your heart......

Selfish - Virginia To Vegas

小豆之家:

Is it only in my dreams?
这一切是发生在我梦里吗
Is it only in my head?
又或许是在脑海深处
Are you lonely
你寂寞吗
When you're lying in my bed?
当身躺在我床上时
Is it only for tonight?
是否只是今晚一夜的情愫
Gonna leave me disappointed
隔日又离我而去

Only
孤身一人
To take it all away
把一切都带走
Close my eyes
我紧闭双眼
And I-I
什么也不想见
Keep my distance
想与你保持界限
I-I

Can't let go, I
却怎么也做不到
I-I

Know you're not mine, but I
明知你终不属于我 但是
I know that I'm being selfish
却怎么也想着自己自私一点
And I know that you want me too
明了你也需要我
Can't help, but to touch your body
情不自禁 想要触摸的肌肤
And I-I
我...
Can't help that I'm being selfish
无法控制的变得这么自私
When I know that you want me too
当我知道你也这么需要我时
Can't help, but to want you on me
只能和你翻云覆雨
And I-I
我....
Can't help that I'm so selfish
情不自禁变得自私
Can't help that I'm so selfish
无法控制
Is it just another lie?
难道这意味着又一个谎言
Am I just another high?
亦或者我又再臆想
Are you lonely
你感觉孤独吗
When you're holding him at night?
当你和他一起入眠时
When you run away from home
你离家出走时
Am I the one you go to
我是否是你准备赶来的港湾
Only
是否只有
Until the night is gone?
等到今宵散尽
Close my eyes
只有闭上双眼
And I-I
让我...
Keep my distance
与你保持距离
I-I
但我...
Can't let go, I
仍旧无法放开手
I-I
我...
Know you're not mine, but I
知道无法得到你
I know that I'm being selfish
知道自己是那么自私
And I know that you want me too
而我知道你需要我
Can't help, but to touch your body
情不自禁 又与你缠绵
And I-I
我...
Can't help that I'm being selfish
情非得已变得自私
When I know that you want me too
当你需要我时
Can't help, but to want you on me
和你翻云覆雨
And I-I
我...
Can't help that I'm so selfish
变得那么自私
Can't help that I'm so selfish
迫不得已
Can't help that I'm so selfish
自然而然
Can't help that I'm so selfish
情不自禁
Close my eyes
扣上双眼
And I-I
我..
Keep my distance
故意远离
I-I
我...
Can't let go, I
无法放手
I-I
我...
Know you're not mine, but I
明知你不是我的
I know that I'm being selfish
还那么自私不顾一切
And I know that you want me too
想着你也需要我
Can't help, but to touch your body
于是与你缠绵
And I-I
我...
Can't help that I'm being selfish
变得那么自私
When I know that you want me too
当我知道你需要我
Can't help, but to want you on me
无法控制
And I-I
我...
Can't help that I'm so selfish
变得只顾自己
Can't help that I'm so selfish
不想考虑一切
Can't help that I'm so selfish
只想和你翻云覆雨
Can't help that I'm so selfish
在床上与你缠绵

小豆之家敬上!

评论
热度(13)

© 疯子的幻听 | Powered by LOFTER