这个世界上,唯有蚊子会让我彻夜难眠!!
做最好的自己~~
stay with your heart......

What Do You Think They'll Say About Me? - Aces

庭燎:

7月23日,阵雨,大暑。

尽管承认后悔是种无用的情绪,但仍会不由自主地纠缠其中。


What Do You Think They'll Say About Me?

by Aces


I make a move with everyone
我对世界不屑一顾
I don’t have to compromise
我不需要做出妥协
I am feeling how i ought to
我跟随心之所向
I am calling out the shots
我如火焰 总能吸引飞蛾的目光
Everytime,everytime you go
每一次 每一次 你离开我
Everytime, everytime I’m alone
每一次 每一次 我沉沦孤独

Everytime, everytime you go
每一次 每一次 你离开我
Everytime, everytime I’m alone
每一次 每一次 我沉沦孤独
What do you think they said about me?
你觉得人们都在怎么说我?
What do you think they said about me?
你觉得人们都在怎么说我?
What do you think they’ll say about me?
你觉得他们会怎么议论我?
What do you think they’ll say about me?
你觉得他们会怎么议论我?
It’s you that keeps me high
只有你 让我感到自己在活着
It’s you that keeps me growing strong
只有你 给我不停前行的勇气
Cause I can’t fight, no
我无力抗拒
I can’t fight, no
我无力抗拒 无力
When they come to take you home
每次他们把你从我身边夺走
Oh, oh oh. oh, oh oh ohohoh, oh oh oh. oh ohohohohoh
哦~哦~哦~哦~哦~哦~
Everytime, everytime you go
每一次 每一次 你离开我
Everytime, everytime I’m alone
每一次 每一次 我沉沦孤独
Everytime, everytime you go
每一次 每一次 你离开我
Everytime, everytime I’m alone
每一次 每一次 我沉沦孤独
Everytime, everytime you go
每一次 每一次 你离开我
Everytime, everytime I’m alone
每一次 每一次 我沉沦孤独
Everytime, everytime you go
每一次 每一次 你离开我
Everytime, everytime I’m alone
每一次 每一次 我沉沦孤独

贡献翻译:辋川道童

评论
热度(22)

© 疯子的幻听 | Powered by LOFTER